2020. március 10., kedd

Csípő mobilizáló jóga foglalkozás - jóga alapok



2020. Március 15. 19:00-20:45

Újra, még több preventív rávezető gyakorlattal, fél-ászanával és pontos instrukciókkal, a jól mozgó csípőért!

A modern életmód következményei a sok ülés (széken, autóban) nagyban rontja a csípő mobilitását. A népszerű mozgásformák, mint a futás vagy a biciklizés is szinte csak egy irányban mozgatja a csípőt. Így a fentiek következtében a csípő mozgástartomány beszűkülhet és a csípő körüli izmok rövidülhetnek.

Miért fontos még a csípő mobilitása? A medence és a csípő nem megfelelő helyzete sok esetben okozhat háti, nyaki problémákat, kihat az egész gerincre, a térdekre és a bokákra is. A rossz tartás az egész test statikáját rontja és egyensúly vesztésre hajlamosít! A helyesen mozgó, jól működő csípő így kiemelten fontos az idősebb korosztálynak, a menopauza idején, mikor nő a csontritkulás kockázata.
A csípő kopás mellett sok egyéb probléma is okozhat csípő tájéki fájdalmat:
-csontritkulás
-piriformis szindróma
-feszes csípőhorpasz izom

A csípő mobilizáló foglalkozáson kifejezetten a "combcsont mozgására a csípőben"-re fókuszálva végzünk kiegészítő, rávezető gyakorlatokat, ászánákat.

Ár: 2200,-

Ha jönnél, kérlek jelentkezz be!
Jelentkezés:
Nagy Gábor 06/20/9175-865, nagygaborimre@gmail.com

2020. március 3., kedd

Meditációs jóga - fókuszban a légzés (pránajáma)

 2020. Március 22. vasárnap 9:00-11:00

"A jóga nem csak az ászanák gyakorlásáról szól. Ezen a foglalkozáson összekapcsoljuk a jóga nyolc lépcsőjét, ami térképet ad a belső csend eléréséhez"
A tradicionális jógagyakorlás szerves része a meditáció (dhjána), mely a nyolctagú jóga hetedik foka, a koncentrációt (dharana) követi.
A nyolctagú jóga részei a meditáció előkészítése: - elköteleződés (jáma, nijáma) - a test kimozgatása, lazítása testgyakorlással (ászana) - az idegrendszer nyugtatása légzőgyakorlatokkal (pránajáma) - a figyelem befelé fordítása (prátjáhárá) - koncentrációs gyakorlatok (dhárana) - elmélyülés, elcsendesedés (dhjána) - belső csend állapota (szamadhi)
A fenti lépéseken haladunk ezen a foglalkozáson, kiemelve a légzőgyakorlatokat (pránajáma), amit már a ráhangolódó ászana gyakorlásnál is előtérbe kerül.
A foglalkozás előtt 2 órával már ne egyél! Köszönöm!

Oktató:
Nagy Gábor
Jógarádzsa díjas, minősített jógaoktató
Mozgásterapeuta - természetgyógyász

Ár: 2500,-
Jelentkezés: 06/20/9175-865, nagygaborimre@gmail.com

Tavaszi tisztító jóga workshop (Detox yoga)


2020.Március 21. szombat 15:00-17:00

A Detox jóga egy olyan jóga gyakorlatokból (ászanák, bandhák és légzőgyakorlatok) álló méregtelenítő jóga sorozat amely a hatékonyan segíti elő testünk természetes méregtelenítő folyamatait. Számos gerinccsavaró és csípőnyitó pózon keresztül átmasszírozzuk a hasüreget és megnyitjuk az ízületeket, hogy a toxinok akadálytalanul távozhassanak.
A sorozat rendszeres gyakorlása hatékony emésztést, jobb egészséget, ideális testsúlyt és alakot biztosít, amellett, hogy megszabadítja testünk szöveteit a bennük felgyülemlett méreganyagoktól.

Oktató:
Nagy Gábor
Jógarádzsa díjas, minősített jógaoktató
Mozgásterapeuta - természetgyógyász

Ár: 2500,-

Ha jönnél, kérlek jelentkezz be!
Jelentkezés: Nagy Gábor 06/20/9175-865, nagygaborimre@gmail.com

Télből a Tavaszba - resztoratív jóga gyakorlás


2020. Március 15. vasárnap 9:00-11:00

Hogyan jógázz otthon, hogy elkerüld a tavaszi fáradtságot?
Télből a tavaszba- mozdulatlanságból az áramlásba - avagy a resztoratív jóga ászanák világa!
Mit is jelent a resztoratív jóga? Hogyan segíthet a tavaszi fáradtság megelőzésében?
A resztoratív szó helyreállítást jelent. A természet télen pihen, tavasszal feléled, a mai kor embere sokszor tavasszal a megújulás helyett a tavaszi fáradtságot tapasztalja meg. Ezt a felborult tendenciát, energetikát lehet helyreállítani speciális (eszközös) resztoratív jóga ászanákkal és légzőgyakorlatokkal. Ezek a testtartások és légzések nem megerőltetőek, inkább feltöltenek, frissítenek.
A 2 órás jóga foglalkozáson jó néhány resztoratív jóga gyakorlatot és légzőgyakorlatot próbálunk ki és "otthonra is elvihető" tanácsokat és rövid gyakorlatsorokat adunk.

A foglalkozáson teljesen kezdők is részt vehetnek!

Oktató:
Nagy Gábor
Jógarádzsa díjas, minősített jógaoktató
Mozgásterapeuta - természetgyógyász

Ár: 2500,-
Jelentkezés: 06/20/9175-865, nagygaborimre@gmail.com

Jóga alapok - holdüdvözlet gyakorlás


2020. március 8. 19:00-20:45

A holdüdvözlet, avagy szanszkritul Csandra Namaszkár egy kevésbé ismert ászana sor, mint a napüdvözlet. A gyakorlatsor többféle mozgást épít magába mint napüdvözlet, egyensúlyozó, oldalra döntő és csavaró ászanákkal erősít, és segíti a test teljes átmozgatását. Míg tanuljuk, fejleszti az erőt és a kiegyensúlyozottságot. A napüdvözlethez hasonlóan a holdüdvözletet is légzés-mozgás szinkronban érdemes gyakorolni. Így a nyugodt légzéssel együtt történő folyamatos mozgásáramlás a nyugtató, lecsendesítő hatású. A holdüdvözlet gyakorlása felkészít haladóbb szintű ászanákra is.
A foglalkozáson rávezető gyakorlatokkal építjük fel a holdüdvözletet.

Oktató:
Nagy Gábor
Jógarádzsa díjas, minősített jógaoktató
Mozgásterapeuta - természetgyógyász

Ár: 2200,-
Jelentkezés: 06/20/9175-865, nagygaborimre@gmail.com